Mellis

 
 
Passionsfrukt, clementiner, lite nötter och en kaffe får bli dagens mellanmål för min del!
 
Här hemma har vi precis kommit hem från jobb och dagis och intagit ett litet mellanmål. Middagen håller på att förberedas och här serveras pestobakad lax med blomkålsmos. Nikki däremot har beställt fiskpinnar och hennes önskar är lag ...
Nä men curlingmorsa, jag... ?!
 
I kväll ska jag på skolrådsmöte. Tog på mej detta frivilligt då det sällan är några föräldrar som är så sugen på just sådana uppdrag. Var med även då Filippa gick i mellanstadiet och eftersom det bara är två möten per år så är det verkligen inget betungande. Det är bla rektor och några politiker som medverkar och man får helt enkelt lite "inside" info vad som är på G.
 
Ses i morgon
//PIllan


Mums, nyttigt men samtidigt sååå GOTT! :)
Skönt att måndagen är avklarad! :)

Åh det ser supersmaskigt ut OCH NYTTIGT! Perfekt mellis tycker jag. Passionsfrukt är så gott. Min äldsta dotter toppade sin chokladmousse med passionsfrukt och kokos och bjöd oss på i helgen, supergott men kanske iiiinte så nyttigt :)

Heja dig som engagerar dig i skolan!! Och så himla fin du är på korten i inlägget nedan!

Många kramar aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se