Middag med kollegor

 
 
Vi beställde en färdig "norrländsk" planka som vi åt med rotsaksgratäng, väldigt mumsigt!
 
 

Dukat och klart... Tommasi blev kvällens vin, min favorit!
 
 
Ledig fredag, wihooo, då gör det inget att huvudet är en liten aning tungt ;)
Jag och Nikki har bakat bullar hela förmiddagen så nu ska vi försöka hoppa i några kläder så vi kan ta oss ut en sväng för att handla till middagen.
 
Igår kväll hade jag mina kollegor här på middag. Vi hade APT under dagen och sedan lite samkväm på kvällen som var mycket trevligt! Det är så sällan vi kan vara samlade allihopa eftersom vi jobbar skift alla årets dagar...
Mycket surr och skratt :)
 
Kvällen här blir lugn framför Idol med hela familjen!
 
//PIllan


Så mysigt och så mycket gott det bjöds på.

Tommasi är verkligen ett gott vin!

Nu har jag lagt till din blogg på min blogglista. Hoppas det var ok.

trevligt med middag och tommasi är gott vin!=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se