Slappa, kalas, jobba, yoga....

 

Söndags slapp i mjuk tröja (hmmm skrynklig...) och skönaste byxorna!
 
 
Morning på er!
 
Här börjar vi morgonen totalt avslappnat med först sovmorgon Tack Nikki, sedan lugn frukost, ansiktsmask, paketinslagning, fixa till mini som sedan ska på kalajs!
Hon längtar verkligen efter detta !
 
Därifrån åker jag sedan direkt till jobbet för bara ett par timmar...
Snälla kollegan kommer vid tretiden och jobbar en stund åt mej så jag kan gå på yoga i eftermiddag, Toppen! Sedan blir det till att avsluta söndagen på jobbet igen
 
Ja men typ så ser söndagen ut :) Vad gör ni?
 
Såg ni Så mycket bättre igår ?
Åh det är verkligen toppen det programmet :) Vem gillade ni bäst? Tyckte Love gjorde bra ifrån sig... osså Carola, såklart!
Efteråt visades Baksmällan på 5:an, alltså jag älskar dessa filmer, hysteriskt roliga enligt mej och jag skrattar så tårarna rinner :)
Jag och A ser typ aldrig filmer men igår så såg vi denna tillsammans. Jag har sett den flera gånger men han hade aldrig sett den... ( han kollar typ på hockey, nyheter och väder...) Om jag ska hyra film eller gå på bio blir det oftast med Filippa, hon gillar film!
 
Nä hörrni nu ska jag sätta lite fart så kanske jag hinner beta av lite av strykhögen också!
 
//PIllan


Ja visst var programmet bra! Carola blir vackrare för var dag som går - och så duktig hon är! Alla var bra. Skönt att Fångarna på fortet är slut.

Har missat mycket nu... Många av dina blogginlägg och de var roligt att gå igenom dom idag!
Själv missade jag "så mycket bättre".. Men så är det när man har fullt upp i hemmet! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se