Stjärnfylld himlakropp

 
 
 
Mjuk finstickad lite längre tröja med stjärnor (såklart) och mjuka leggings. Just sådana byxor/tajts är en favorit hos Nikki, lite finare med fickor och hällor men ändå mjuka och sköna!
Båda HM
 
 
Alltså i morse då jag kom ut och skulle åka till jobbet (typ 05.45) så ser man ju i ögonets pereferi att himlen är stjärnklar. Inget man kanske direkt reflekterar över men i morse var det ändå något som fångade mej.... Jag riktade huvudet uppåt och fick se den mest sagolika stjärnhimmel någonsin...
Blev stående i säkert fem minuter
Stjärnorna lyste så starkt och man såg alla stjärnbilder så klart,månen var som en lysande liten skärva och polstjärnan som en strålkastare. Helt amazing!
Minns när jag var på Barbados för flera år sedan, att där såg stjärnhimlen så annorlunda ut... och det är ju klart för då befinner man ju sig typ ett "halvt varv " bort ;)
Ja ja nog svamlat om detta, men det passade ju bra ihop med Nikkis nya Stjärn-tröja...
 
Idag väntar ett svettigt styrkepass med Johanna
Vi kör på med våra skivstångsövningar och det är helt suverän all around träning. Svettigt och riktigt riktigt jobbigt, I LIke!
Kvällen ska uteslutande ägnas åt familj, god mat, ett glas vin och premiären av Så mycket bättre!!
 
//PIllan


Härlig känsla att ha tränat och sedan får sjunka ner i soffan med gott samvete.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se