Time for Tea & ben som värker

 
 
 
 
Bästa mysfixet är en rykande kopp te, några tidningar att bläddra i och såklart tända ljus!
På hösten blommar mitt te-drickande upp igen och min Nr1 favorit är lakrits/kanel smaken från Pukkas sortiment! Jag köper det på Bodystore.se
 
 
Alltså hjälp vad det regnar... och mer ska det tydligen komma med tillhörande klass 1 varning!
Riktigt innekurarväder och perfekt att bara softa med magazines och te.... Men nej så blir inte min förmiddag utan jag får snällt tillbringa den med kollegorna ;)
 
Mina ben hade nog önskat någon slags massage och en stor dos med magnesium för aj aj aj vilken träningsvärk jag har! Egentligen inte mej emot för då vet jag att de har samarbetat med väl godkänt på ben/rump-passet som jag och Filippa körde i måndags.
Träningsvärken smög sig på strax innan jag körde igång aerobics-klassen i går men hela passet gick strålande eftersom vi snabbt fick upp värmen i kroppen och bara därför gick jag på ett pilatespass direkt efter.... Ehh hur tänkte jag där liksom :/
 
My god vad jag fick kämpa med Saras övningar... Hon hojtade -Spänn "power house" och jag knep rumpan och låren tills känslan var att mina lår låg på ett grillgaller över öppen eld!!
Jo då så idag har jag svårigheter att förflytta mig med något sånär grace ;)
 
Ta hand om dej //PIllan


Mysigt att krypa upp med något varmt att dricka och massa tidningar och tända ljus. Ha en mysig kväll! Kram Carola

Haha, härligt att du fick kämpa lite.... Det är ju liksom det som är grejjen :) kom gärna igen!

Önskar dig en härlig fredag!

Så fin och mysig blogg!

Är du intresserad av smycken så kika gärna in hos mig!

Hej! Tack för en inspirerande blogg!
En liten fråga....vart kan man köpa tékoppen? Jätte-fin!
Tack på förhand!

Svar: Hej Cia
Tack snälla! Ang tekoppen så fick jag den i present för många många år sedan ... Tyvärr vet jag ej vart den kom ifrån men jag håller med den är väldigt fin!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se