Utflykt

 
 
En kavat liten dam på skogsutflykt! Notera att en rosa prinsess-plånbok kan vara bra att ha med...
 
 
Mamsen läser frågorna som finns uppsatta efter vägen, Kul med lite sådant som avbrott i prommenaden och plus i kanten att det även finns barnfrågor!
 
 
 
Nu ser jag ett rött kryss, skriker Nikki med jämna mellanrum! Sådana "morötter" är ju toppen för att farten i benen ska hållas uppe ;)
 
 
Belöningen väntar i form av varm choklad och macka framför en värmande brasa! I Friluftsfrämjandets regi finns denna stugan och jag har åkt längdskidor och prommenerat hit åtskilliga gånger under min uppväxt eftersom mina föräldrar är aktivt engegerade i just FF
 
 
Vilka sportiga friluftstjejer va!?
 
 
Onsdag 1 oktober
Tänk vad tiden rinner snabbt nuförtiden ! Har mycket roligt att se fram emot denna månaden och det börjar redan ikväll! men det är lite hemligt så jag återkommer om detta kanske redan i morgon...
 
Halsen har tyvärr oförändrat läge och då jag inte kunnat träna på flera dagar så protesterar min rygg med en låsning i ett av skulderbladen.. buhuu....
Det är verkligen så min kropp fungerar och den är verkligen i ständigt behov av rörelse! Visst det är toppen att det är så men vid förkylningstiden blir jag lite lidande.
 
Bilderna jag bjuder på är sedan i söndags då vi tog en uppfriskande skogsprommenad! Min pappa som är en riktig "friskus" sprang istället hela vägen hemifrån ! Han är min stora förebild inom träning och hälsa!! ♥
 
Ha en fin lillördag//PIllan


Så himla skönt o mysigt att röra på sig ute i skogen i det härliga höstvädret. Sv byxorna från Kappahl är tyvärr gamla som gatan. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se