Blandad kompott

 
 
Eftermiddashäng med gudmor! Så länge sedan vi sågs och Nikki var lite blyg... till en början iaf!
 
 
 
Kvällen tillbringades ute i sommarstugan. Perfekta placet att käka surströmming i, cozy stämning och bara att lämna stället/doften och gå in i huset efteråt ;)
 
 
Strax dax för jobbarkväll för min del men slänger ihop lite blandat från fredagen först!
Besöken avlöste varandra här igår men där emellan hann jag springa till vallokalen och förtidsrösta! Så himla svårt då jag helst hade plockat godbitarna från flera olika partier men det går ju inte... Men nu är det gjort!
 
I morse stack jag och Nikki till gymmet en vända. Jag har oftast en plan för passet i mitt huvud, ganska strukturerat faktiskt men inte idag.
Det blev lite armar, lite ben för att hålla pulsen uppe och så avslutade jag med TRX-band och mage. Lite allroud idag alltså och det kändes bra!
 
Njut av det fantastsika vädret hörrni, jag kryper in på jobbet...
//PIllan
 
 


Ölen och tillbehören säger jag ja tack till - men surströmmingen får du behålla ;-)

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se