Ett fynd

 
 
 
Mitt senaste inköp är ett bar boots i MC-modell (ett måste varje höst enligt mej)
Dessa hittade jag på Ellos.se till kanonpris 299:-, det kallar jag ett fynd ! Riktigt sköna Och snygga i lite kortare modell. Tror jag har i alla skafthöjder som finns nu.....
 
 
God morgon
Igår blev det ett litet uppehåll här inne... Vissa dagar kommer liksom annat emellan och det är inte alltid som jag känner att jag har något att bjuda er på heller :/
Men idag kommer iaf ett litet shoppingtips! Ellos har ju alltid nån finfin kampanj som man kan nyttja som oftast ger ett superpris då man klickar på slutför köp, sådant gillas ;)
 
Idag har jag och Nikki ledig dag och vi kör först torsdags-städning så vi har morgondagen "fri" ! Eftermiddagen ska jag ägna åt golf (bäst att passa på då jag hade flyt i lördags...)
A ska jag därför skicka på föräldramöte på dagis, något som jag annars alltid går på! Tycker att det är hans tur nu :)
 
Ha en fin torsdag (det verkar som om vi skulle få upp emot 20 grader)
 
//PIllan


Härligt fynd!! :)

SNYGGA! Har inte kollat Ellos hemsida på länge, får kanske ta mig in där! :)

Snygga skor! Roligt att läsa att någon där ute handlar varor till bra priser. Ofta tycker jag att det mest är superdyra klädtips i bloggvärlden.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se