Ett tips

 
        
 
Passa på att fylla på ditt "hälsoskafferi" i helgen!
 
 
God morgon strålande lördag
Inväntar den där utlovade stormen... Det kom en rejäl men kort redan igår kväll och såklart hade den tagit med sig en av mina nyplanterade stora krukor med ljung och piff så det låg över halva gården i går när jag kom hem från jobbet.... Det ska fixas så snart jag fått på mej kläderna!
 
Tänker bara tipsa er att en av mina favoritbutiker på nätet har 15% på nästan allt just nu, Bodystore
Jag gjorde en beställning igår som bla innehåller Cocosa - kokosolja (bästa), Reneé Voltaire´s Granola i olika smaker, kokosvatten, Pukka te, bovetepuffar, hampa etc
 
Med anledning av förra inlägget och tröjan från Lindex har flera av er letat den och ej hittat och jag var precis in och tittade och den är redan slutsåld Online.....! Ändå beställde jag den för bara typ drygt en vecka sedan....
 
Ikväll väntar mitt Vinklubbsgäng så nu ska jag först ta tag i storstädning av huset för att bara kunna njuta av härligt sällskap senare!
 
//PIllan
 


Tröjan/ponchon e grymt snygg hade jag sett den på Lindex idag hade jag haffat den på direkten,
kramar o hoppas vinkvällen blir lyckad.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se