Not so glam...!

 
 
I hallen ligger skor och väskor kastade och skådar inte mitt öga en död fluga där till vänster också...
 
 
Middag som måste stå färdig typ 15 minuter efter att man satt nyckeln i dörren (Filippa ska på match...) vilket resulterar i något som ser ut som det just kommit upp!? Nåja snabbt gick det och jo det smakade bra. Helt vanlig spagetti med pesto, grädde, bacon och paprika, hej hej helt vanlig (trist) mat...
 
 
Jamen det skålar vi för, vardagslunken!
 
 
Tisdag och inget alls att rapportera....
Känns som detta bara är en vecka som det inte händer sådär vansinnigt mycket utöver det vanliga helt enkelt. Därför tänkte jag att ja men jag bjuder väl på några helt o-glammiga trista bilder då med noll inspirationsinnehåll.
Men vardagen och denna lunk har ju också ett stort värde, för det är ju kanske den största delen av livet. Det gäller bara att inse att varje timme är speciell ( o holy mother har jag blivit religiös ;)
 
Äh nog med svammel... Nu laddar jag för ett svettigt aerobics pass som nog ska få fart på endorfinerna!
 
//PIllan


Den där trista vardagen har ju också sin charm - och kan livas upp med leoskor ändå ser jag :-)

KRAM

Jag vill också vara duktig på att träna. Jag tycker aldrig tillfället finns. Ville är förvisso bebis ännu och när alla tre barnen sover är jag helt slut på. Försöker få till två ggr per vecka i alla fall.

Ja denna vardagsmat :)och dessa skor som ligger i hela hallen kan man bli smått galen på ,men söta Leo kängor ♥️Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se