Snabblunch och iväg!

 
 
Dagens snabba, nyttiga och goda lunch blev omelett!
En toppen-rätt som går att variera hur mycket som helst. Själv har jag lite tomt i kylen men skrapade ihop tomat, paprika, ost och riven pepparot, Älskar pepparot! Synd att jag inte hade en skiva rökt lax då hade det blivit 100% !!
 
 
 
Yes lunchen (tidig sådan) har landat i magen och vi plockar lite här hemma.
Strax ska vi bege oss till tågstationen och möta upp vänner för en tripp västerut. Fullt fokus på barnen idag och det ska bli riktigt mysigt ;)
Utomhus är det rimfrost och solen har nyss gömt sig bakom mörkare moln och JO nu ser jag till och med att det sakta singlar ner snöflingor!!? Årets första... lite tidigt enligt mej :/
Mössa och vantar på idag mao!
 
//PIllan


Så gott & smidigt det lät, måste testas.
//Carola

Har också petat i mig en omelett till lunch, gott o nyttigt. Vaaa snö nämen det är inte möjligt.....jag som tycker vi har det kallt. Hoppas ni fick en fin dag trots allt. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se