Busy, busy vecka...!

 
 
 
Här hemma har vi haft ett litet snabbt minifirande i eftermiddag. Filippa hade fixat med tårta och bjöd hit sin papi som fyller år
 
 
Hej
Sorry för min frånvaro här inne....
Jag har en lite crazy busy vecka just nu där jobb och diverse aktiviteter och roligheter avlöser varandra.  Kul att ha mycket i agendan men varje dag.... blir lite to much känner jag :/
Nu har jag landat hemma efter veckans aerobics, vilket som vanligt var toppen med bästa gänget och jag fick en kick av dem alla :)
I morgon jobbar jag från tidiga morgon och ska sedan hem och försöka piffa mej lite inför en modevisning som jag ska gå. Brukar ju bli ett par per år och jag tycker det är riktigt kul. Ska försöka hinna med och knipsa av nåt pic där bakom scenen och kanske visa några snygga outfits ;)
 
Jag lovar att även försöka uppdatera er med lite mer skojiga saker som jag ska iväg på denna veckan!
 
Ses hörrni  //PIllan


Nu blir man ju nyfiken! : )

Oj så många skojsigheter du har på gång i veckan. Absolut att vi måste få se dig in action på catwalken, hoppas på måånga bilder. Ha en härlig crazy vecka. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se