En helt vanlig tisdag

 
 
 
I brist på dagsfärska bilder får dessa på Nikki duga ;)
 
 
Jaha  då var påsken till ända och vardagen drar igång igen... Inte mej emot, jag är en person som gillar vardagslunken!
Filippa har ju påsklov så hennes vecka går väl mest åt till att bli frisk för att sedan åka till Tärnaby och köra Ingemar-trofén kommande helg. Hon blev ju sjuk i påsk stackaren.... Skulle ha kört Mid Sweden Race i påsk men blev istället liggandes i sängen!
Nu har både A och Fillan haft någon slags influensa och jag håller tummen att jag och Nikki slipper detta "otyg" !!
 
Jag ser fram emot att träffa aerobics-gänget ikväll även om mina ben är lite möra efter gårdagens pass i gymmet. Lätt gjort att man tar i lite extra efter några dagars uppehåll :)
 
 
//PIllan
 


Ja påsken försvann fortare än jag hann säga hoppsan. Hjälper dig att hålla tummarna att ni slipper baskiluskerna och att ni får vara friska. Ha nu en toppenvecka. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se