En liten bonus!

 
Klassiskt påskris hittar man även hos oss, dock inte så färgglatt....
 
 
 
Nä hos oss är fjädrarna i lite diskret brun/beige och några svarta/vita ägg därtill ;) Men fint ändå tycker jag!
 
 
 
Långfredagen är här och vet ni.... jag är ledig!!
Skulle egentligen ha jobbat förmiddag och sedan rattat upp till fjällvärlden men efter en snabb "omrokad" på jobbet i går eftermiddag så fick jag hux flux semester idag, bonusledigt liksom !!
 
Så nu är bilen packad och vi sticker direkt så hinner vi vara med på fredagens begivenhet däruppe, pimpeltävling :) Nja jag pimplar inte men A vill försöka fånga den största firren!
 
Nu när jag reser till "landet utan mobil täckning" så passar jag på att önska dej en underbar påskhelg så ses vi igen på måndag!! Take care
 
//PåskPuss PIllan
 


VACKERT !!

En härlig påsk önskar jag dig!

Vilket jättefint påskris!
Ha en fin påskhelg!
Kram Jennica

Fint du pyntat. Ungefär samma färg på fjädrarna hos oss. Ha det bra på landet. Kram Suss

Vad fint! : )





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se