Nudlar på huvudet en fredag...

 
 
 
Nikki när hon ganska nyss klivit ut ur duschen, då är hennes hår lockigt!
Jag börjar tro att hon blir som sin syster innan det är klart. När Filippa var 5 år så började hennes hår att växa och ut kom korkskruvar... i massor!
Nikki var så rolig då hon såg sig själv i spegeln -Mamma jag har nudlar i huvudet!
Ha ha ha ja med hennes hårfärg så är det onekligen likt ett paket kokta nudlar!
 
Hennes mysiga tröja hittade jag på rea hos HM :)
 
 
God morgon F R E D A G!!
Härligt, men vart är den utlovade solen.... Inte här ... ännu
Jag har en eftermiddag på jobbet men innan dess planerar jag ett riktigt svettigt cirkelpass i gymmet. Om det "faller väl ut" skriver jag ner det om någon av er vill köra nåt jobbigt :)
 
Jag slutar i alla fall jobbet lagom att hinna hem till Let´s Dance. Tittar ni ?
Jag brukar göra det och ändå har jag liksom inte hängt med på att dom nu bara är 4 st kvar?! Dom är duktiga allihop som är kvar, men Marie är kanske strået vassare , va!?
Sedan kommer veckans höjdpunkt enligt mej, Ack Värmland! Alltså jag skrattar så jag nästan gör i byxorna :)!!!!
Dom är ju helt fantastiska hela gänget
 
Idag ska jag dessutom hålla mej uppkopplad på online timing då Filippa ju kör Ingemar Trofén uppe i Tärnaby
Hejja Fillan!!!
 
//PIllan
 
 


ÄLSKAR let´s dance!! : )

Yes, klart man kollar :-)
Och ja, det programmet är totalt galet roligt!
Trevlig fredag!
/ Malin
malinedlund.blogg.se

Så fint med lockigt...

Åååå,Ack värmlad är så bra!!!

Vilken sötnos! Med jättefina nudlar :-).

Kollar inte på Let´s Dance. Men kanske ska ta en titt nu på slutet.

Har inte hunnit kolla på Ack Värmeland men ska faktiskt kolla på Play!


Kram Malin





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se