Ny vecka

 
 
En ganska liten (men inte mindre vacker för det)  Hortensia får pryda soffbordet och jo då solen kikar in emellanåt!
 
 
Ja då startar en ny vecka och tyvärr fortsätter tandvärken.... Jag har dock varit på Apoteket och införskaffat ett slags medel som tydligen eventuellt kan funka! Fingers crossed
Jag fortsätter också med värktabletter och tack vare det så kom jag mej iväg en sväng till gymmet... Inget superduper-pass direkt men jag blir alltid piggare bara av att vara i träningslokalen en stund.
Det fyller mej med energi!!
 
Allt för nu  //PIllan


USCH va jobbigt med tandvärk! Hopppas du piggar på dig snart!

Men gud vad jobbigt med tandvärk! Hoppas det går över. Kram

Nä men fy tandvärk är inte kul!!! Hoppas det går över snart eller att du får komma iväg till tandläkaren och få det fixat.

Kram Malin





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se