Påsk Resumé

 

Här nere vid den gamla "tvättstugan" vid sjön hos min mormor har jag hängt tillsammans med släkten i påskhelgen!
 
 
 
 
 

Suttit flera timmar i solen och njutit av god mat, sippat på ett glas vin och umgåtts så mycket vi bara kunnat!!
 
 
Min bästa bästa mormor som var så glad och tacksam att fått spendera ännu en påsk tillsammans med barn, barnbarn och barnbarnsbarn! Några saknades men vi var nästan en komplett samling :)
 
 
 
 
 

Och alla kidsen (här några) som har så himla roligt då dom träffas även om det är väldigt sällan. Så kul att dom får samma typ av uppväxt/upplevelser på lov och storhelger som jag och mina kusiner
 
 
Tack för i år påsken!
 
 
Hej på er
Vi kom hem redan nu på eftermiddagen... Kände att jag ville komma hem, packa upp och hinna få lite struktur här hemma innan jag sticker på jobbet i morgon!
Nu ska jag strax slå ned rumpan i soffan, tvättmaskin och diskmaskin surrar och alla väskor är tömda. Taco-middagen ligger i magen och alla verkar nöjda (för tillfället ;)
Mästarnas mästare får det bli och sedan tror jag faktiskt att jag kommer somna tidigt ikväll!
 
//PIllan
 
 


Ser himla mysigt ut! Kram

Men åh vad mysigt ni verkar ha haft!

Härliga bilder! Man blir varm i hjärtat!

Kram Malin





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se