Riktig sommar feeling på denna frukost!

 
 
Något lent och fluffigt lägger sig som bomull i magen!
Färsk ananas, frusen banan och kokosmjölk i en mixer förvandlas till en pina colada... frukost de luxe!
 
 

Servera "drinken" med banan-pannkakor toppade med mera ananas i bitar lite honung ringlad över, en klick kvarg och mycket riven kokos.......
 
 
Hörde någon säga - Finns det verkligen något nyttigt som är gott...?! Hmm skulle tryckt upp denna frukost In he´s Face... liksom ;)
 
 
God morning
Sista jobb-passet för mej idag, sedan tre dagars ledighet! Ska bli så skönt då jag jobbat lite drygt en vecka utan brejk nu....
Tanden är bättre men det är fortfarande svullet och ömt runt om så mitt huvud liksom dunkar i takt med värken... Ogillar skarpt att knapra piller men får bortse från dessa tankar för att orka med att jobba!
I helgen ska jag försöka njuta av sol (förhoppningsvis) och vara ute mycket i friska luften för att få ny härlig kraft och energi!!
Hela gården behöver en vår- boost med krattning och rensning så det blir kommande dagars projekt :)
 
Ha nu en fin torsdag //PIllan


Får vi komma på frulle hos dig... fräscht! :)

Men gud vilken härlig frukost du har hos dig!=) mmmm,,gottt.. kram

åhh det ser gott ut!! det måstre jag prova:))





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se