Sista söndagen i april

 
 
Pannan får fyllas med små bananplättar som steks i nyttig kokosolja!
 
 
Toppas med frusna blandade trädgårdsbär, en klick smaksatt kvarg och mandelsmör
 
 
Dessa plättar fick lite extra boost i form av chiafrön! perfekta att tillsätta i maträtter eller bakverk för att höja nyttighetsfaktorn
 
 
Ja då var sista söndagen i april månad här och tja vädret är väl allt annat än kul.... spöregn och grått upphöjt till 100!
Annat var det för precis ett år sedan..... tittade tillbaka i bloggen och fann detta ! Snacka om skillnad
 
Idag har vi kalas på schemat eller Nikki har kalas på schemat. Jag kör henne dit och sedan nyttjar jag tiden för att köra ett pass i gymmet. Hem för lite matlagning och sedan kör jag vidare med ett yoga-pass, helgen bästa!
 
Igår var jag och mini på en shoppingtur i Sundsvall. Inte ofta vi gör sådana turer nu för tiden.... Shoppar mest på nätet faktiskt. Men igår hade vi en mysig dag och som den lantis-unge Nikki är så var höjdpunkten att åka rulltrappa.....! Frågade även om hon ville äta på MC Donalds (tänkte bjuda till riktigt) men hon bara -Vad är det?!
Ehhh... så då bytte jag snabbt till köttbullar på IKEA :) Det är mamis unge det, snart 5 år och ej medveten om den stora hamburgerkedjan!! ;)
 
//PIllan


Heja! Mammas barn! : )

Vad det ser gott ut!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se