Skärtorsdag

 
 
 
Den här underbara buketten fick jag på lunchen i tisdags! Visst är den ljuvlig...?
Precis Pillan-style och hyacinterna!! dom doftar helt fantastsikt och så maffiga dom är! Nu är verkligen tid för dessa (vid jul är dom ju liksom framdrivna och inte lika vackra...)
 
 
Här har ni min lilla kärring som har "påskat" både igår och idag utklädd, sötis <3
 
 
 
Hej på er
 
Jag har sovit som en kratta och mycket beror på att jag "råkade" slita upp en tidigare bristning i ryggen under gårdagens träningspass.... Big Mistake!
Nu har jag legat på is, smörjt med Voltaren och ätit den största Alvedonen jag hittade.... :(
Jobbet väntar och det är jobbigt att sitta med ryggont
 
Går ni på ledighet nu idag...? Eller har ni som jag ett 24/7 jobb och kanske ska tillbringa påsken på arbetet?
Önskar dej en skön skärtorsdag vad du än må hitta på :)
 
//Kram PIllan
 


Absolut Glad Påsk! : )





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se