Snabba ryck och suddiga pics...

 
 
 
 
 
 
Go kväll
 
Nu är jag hemma igen efter en rolig visning!
Tyvärr hann jag knappt alls just fota något där mellan klädbytena så dessa två bilder är väl dem jag har på mej.. :) Inte lätt då det slits och dras med kläder och skor, halvnakna kroppar åt höger och vänster , ett ljus som lämnar typ allt att önska och en bakgrund som är allt annat än snygg ;)
Ha ha ha men två fina klänningar har jag i alla fall på dessa pics och båda finns såklart på Jiges för er som bor i närområdet!
 
Här hemma var väl läget inte det bästa då jag kom hem....
Filippa klagar över illamående och magont!! Vik hädan magsjuka säger jag bara!!! Jag har roligare saker inplanerat de närmsta dagarna och Filippa har sista tävlingen för säsongen  så jag säger det igen DU ÄR INTE VÄLKOMMEN!! *rys*
 
//PIllan


Snygging så bra du passade i brillor;) ligger sj med magont och ilamående men tror icke mitt fall e magsjuka då jag gått omkring på detta vis sedan i morse.Hoppas det ger med sig för din F. KRAM

Den översta klänningen har de här där jag bor. Den är superfin. De har även andra fina klänningar av samma märke.

Du är sjukt vacker :o





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se