Storm och ömma spiror

 
 
 
Dagens första mål, frukost!
 
 
God morgon
Nu snackar vi storm utomhus.... Kunde knappt somna igår kväll för det slet och drog i allt som var löst och kunde slå i huset ...! Det fortsätter nu på morgonen och under de minuter jag suttit här har det växlat mellan strålande sol och snöstorm?! Det kallas Aprilväder
 
Mina ben har en del svårigheter att samarbeta . Som jag skrev igår så är det lätt att man tar i lite extra i gymmet då man ofrivilligt har varit därifrån ett par dagar för länge... Det gjorde jag tydligen i förrgår och just ben och rumpa har ofta en tendens att gå "all in" med vikter och maxflås... så ja  Det kallas träningsvärk
 
Idag ska jag och Johanna ändå gå en tuff rond tillsammans med "vårat" egenkomponerade lyftarpass!
Det blir rent skivstångs-pass och massor med Thrusters, frivändningar och Sumo D.L H.P..... Ja alla dessa konstiga utländska termer men om jag säger så här, Det kommer kännas rejält
 
//PIllan


Thrusters och dem andra övningarna låter ju som en fantastiskt bra idé idag, kommer nog inte kännas alls i benen ;) Ha en fin dag!

Svar: Hi hi nä inte alls ... 😊
Pernilla/Pillan

haha... äter banan och tittar på ditt inlägg med en glad banan i bild... : )

Här stormar det också idag. Kunde inte heller sova inatt nästan. Kram

Härligt med träningsverk.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se