Uppryckning, det är fredag!

 
 
 

Färskpressad apelsinjuice med riven ingefära får denna morgon lite lättare... och godare!
Den rätta solen vill inte riktigt visa sig i vår del av landet så juicen får symbolisera ljuset idag!
 
 
 
 
 
God morgon
Fredagen är här och jag ser fram emot en ledig helg!
Jag måste dock avverka ett kortare kvällspass på jobbet innan jag får kliva på helgtåget... Men jag är hemma lagom till finalen av Let´s Dance :)
 
Filippa var nyss uppe och tog en macka så det verkar vara så mycket bättre idag. Jag gav henne värktabletter innan hon skulle somna igår så hon verkar ha sussat sött i natt
 
Hade tänkt mej en repa i gymmet nu på förmiddagen men väljer att köra ett hemmapass så jag kan "övervaka" sjuklingen....
Har blivit lite gym-tid den här veckan för min del men jag hoppas kunna ta igen det nästa vecka!
 
Ha en fin fredag //PIllan


VACKRA bilder och dom ser ut som solsken ;-)

Hoppas du får en härlig fredag och att "gymma" hemma är ju toppen - hur som helst så varvar du ju alla som ligger i soffan och inte gör nått! hejja dig!

Det där såg gott ut! Hoppas F är bättre nu och att ni andra slipper bli sjuka. Ja ibland är det så trist när ens planer grusas, man bryter ihop och sen blir det bra igen:)

trevlig helg!

Mums det måste jag testa! Jag gillar ingefära väldigt mycket! Och känns som en kickstart med apelsinjuice!

Jag måste skärpa mig med träningen nu! Blir bara ca en gång i veckan. Alldeles för lite! Men här blir jag peppad att träna :-)

Kram Malin





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se