Morgon i "boxen" nu slapp style

 
 
 
Förmiddag har det hunnit bli och jag sitter och mumsar i mej köpesallad på lösvikt...
Orkade helt enkelt inte laga nåt vettigt så jag slängde ihop lite på ICA nyss
 
Träffade ett gäng morgonpigga tjejer på gymmet i morse och vi körde pass i crossfit boxen.
Första delen var det lite klurigt att komma på en ersättare för muscle up (som iingen av oss fixar) men till slut löste vi det med ringarna :)
Handstående och en hel del pistols körde vi ocksåför att sedan ta oss an rodd, thrusters, KB svingar och chest to bar!
 
Jag fick tyvärr avbryta innan sista varvet då jag hade Nikki med mej och hon var på sitt allra sämsta humör.... Tilläggas bör att även jag var på ett uselt humör som jag tänkte bota just med ett svettigt pass men då hon oxå trilskades fick jag nog och avbröt passet!
 
Hade iaf hunnit få ett ganska rejält endorfin-påslag så just nu när jag sitter här och mumsar sallad känns det ganska OK :)
 
 
Slapp och skön stil med slitna jeans och ny tischa som jag köpte på Mango nere på Mallis.
Dagen bjuder på lite regn och cirka 18 grader så det känns nice med jeans nu trots allt.....
 
 
 
Jag ska strax bege mej mot jobbet för ett kortare arbetspass, slutar vid 19.30. Helt perfekt för då slipper jag tänka på middagsmat men ändå hinna hem för en skön slapparkväll i tv-soffan ;) !
Har dessutom gjort en laddning raw healthy chokladbollar och kokostoppar med lakrits-smak så jag har lite gotta till kvälls te´t 
 
//PIllan


Låter som en toppen dag!=) kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se