Utflyttad & inflyttad

 
Jo då här är jag... Så här har jag befunnit mej senaste dagarna  
Att skruva möbler knästående i måånga timmar är verkligen inte bra vare sig för rygg eller naglar! Hi hi men till slut blev det klart 
 
           
 
      Kläderna snyggt upphängda och allt på plats, undrar om det ser ut så här nästa gång jag hälsar på..?!
 
 
Lilla sänghörnan med den oväntade accent-färgen rött!
Filippa har valt allt själv och rött har verkligen aldrig varit hennes favoritfärg, men så bidde det!
 
 
 
 
Hej hallå på er
 
Nu är jag på hemmaplanen efter en lite längre vistelse än tänkt! Allt tar ju sådan tid vilket jag iof räknat med men just en byrå tog en hiskelig tid att skruva ihop.... My God, vilket projekt
Klockan 21 i går kväll var vi så gott som färdiga med allt fix och piff men då kände vi att vi inte orkade köra hela vägen hem utan sov över en natt till.
Så tidigare i morse sa vi hejdå till Filippa som nu ska stå på egna ben!
 
Hon bor i en trerummare som hon delar med två andra och de övriga klasskamraterna bor på liknande vis i närliggande hus.
Har pratat med henne nyss och de hade träffats några för att träna tillsammans när vi åkt och sedan tagit en cykeltur för att upptäcka sin nya stad.
Senare skulle de spela fotboll och laga iddag tillsammans. Känns skönt att de börjar "hänga" på en gång så de alla förhoppningsvis får en härlig gemenskap!!
 
 
 
Jo då ett motto är ett motto.... ;)
 
 
 
Lycka till med boende och skola nu ♥
 
 
 
Väl här hemma blev det faktiskt några timmar med Nikki på stranden, det trodde jag inte skulle hända på hemmaplan denna sommar... Men  nu är det ju riktigt najs och jag ska ta till vara på mina sista semesterdagar och riktigt lapa all sol jag kan!
I morgon blir det dock på hemmaplanen, känner att jag vill landa här hemma och fixa och pyssla och bara mysa nu....
 
 
//PIllan


Men så fint hon fick det!! Hoppas hon får det bra å att dom få det kul tillsammans!!

Så fint rum. Hoppas det gick bra och att hon ska trivas=) Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se