Veggie start

 
 
Måndag och det blir en veggie-start den här veckan för mej!
 
Inge konstigheter i min värld, skulle lätt kunna klara mej utan kött (men helst inte utan fisk...) då jag började äta just kött sent i livet.
 
Åt inte alls rött kött när jag var barn och ungdo, började först när jag var i 20-årsåldern.
Mina föräldrar har alltid ätit, det var jag som liksom inte kunde, det tog stop så min mamma lät mej slippa...
 
 
 
Stek halloumi, skär stavar av sötpotatis som du oljar in och strör på chilipulver och salt ugnsbaka dessa
Servera till en blandad sallad som du pressar citron över.
Syrligt, sött & salt med krisp, knaprigt och segt :)
 
 
Startade upp morgonen i gymmet tillsammans med Nikki i morse. Vi var pigga och på plats redan vid åtta-snåret. Ryggen fick sig en omgång och även lite triceps plus lek i ringarna tillsammans med mini
Herregud hänga i ringar och typ göra flick / flack och "döende svanen" hör inte till vanligheterna nu på äldre dar... ;)
 
 
 
Nä nu blir det kvällsjobb så vi ses i morgon!
 
//PIllan


Låter som en härlig skön start på Måndagen😊 jag ska ta mej ut på en löparrunda ikv.om det inte regnar annars blir det gymmet!

vegitariskt är gott!!!

Såg grymt gott ut,har aldrig ätit sötpotatis men det ser så gott ut att jag måste nog pröva till morgon dagens middag redan:)

Men så gott! Jag älskar Haloumi, det är ju så gott! Kan äta det till allt !!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se