Ett par sköna dagar i fjällen!

 
 
 
Hej på er
 
Det blev en bloggpaus då vi snabbt bestämde oss för att åka till fjällvärlden för ett par dagar. Skönt att få se lite snö (även om det var i minsta laget...) för här hemma har allt försvunnit!
Nu är allt som återstår en hinna av is och det är ju bara så trist,,,,,
 
Det blev dock ingen skidåkning som tänkt utan istället några härliga prommenader och som bilderna visar, Bowling!
 
 
 
 
 
 
En hård match som till slut gav tjejlaget vinsten :)
Vi var dock tre mot två... men ändå. En vinst är en vinst
 
Jag är verkligen ingen hejjare på detta då jag endast bowlat en gång tidigare i livet!? Jag vet galet kan tyckas men så är det.
Filippa var dock vårat ankare i laget och även Nikki glänste till emellanåt. Men hur hon fick bollarna att träffa käglorna är ett mindre mysterium då hon hade en väldigt speciellt teknik ;)
 
 
 
 
Filippa och hennes papi
 
 
 
 
 
Efter en sådan hård match behövs ju som bekant mat...mat i massor! (som om man inte redan fått nog av detta...)
Storhhogna M levererade som vanligt och alla blev nöjda och belåtna
 
 
Idag har vi tagit en svängom i "boxen" med Katarina och Ellie och vi körde en riktig favorit för mej nämligen Seven! Svettigt och kroppen är nu sådär skönt omruskad!
 
Ses snart igen //PIllan


Vad härligt!!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se