Familjefredag!

 
 
Yes vad säger ni nu då....Fredag igen!!
Det ännu lite bättre är att då jag stegade ut från jobbet i går så vände jag mej om och sa God Jul.... för nu har jag julledigt!!!
 
Wiiiee
 
 
 
Bloggen blev tyärr åsidosatt igår för jag hade andra roligheter inbokat.
Vår Vinklubbs-vän Katarina ska till och fylla år i helgen men hon väljer att smita bort med familjen....
Nja inte riktigt OK tyckte vi andra så därför fick hon besök av ett gäng Tomtar som knackade på hennes fönster i går kväll!
Tror hon blev rejält överraskad och lite chockad :)
 
Tomtarna bjöd in sig själva och hade med sig godsaker som hör julen till..... Vi hade några mysiga timmar innan vi tackade för oss och lät Katarina fortsätta packa inför hennes trip!
 
 
 
Bilderna är från förra helgens plock-afton med vänner
 
Alltså jag måste strax duka fram frukost för nu kurrar det rejält i min mage när jag ser mat....!
 
 
 
 
 
Idag har vi en riktigt trevlig "ankomst" att se fram emot...nämligen att Filippa kliver av tåget på stationen senare under kvällen!!
Nu väntar henne ett långt jullov 
Tyvärr har hon också tävlingsförbud då hennes rygg inte vill "rätta till sig"
Nu ska hon verkligen bara lägga all fokus på rehab av denna OCH det ligger en tidsplan på 10-12 veckor... så ni förstår att hon är lite frustrerad....
Men nu får hon komma hem till mami så ska jag ta hand om henne allt jag förmår!! ;)
 
 
Ha en underbart härlig dag och stressa INTE (det blir jul ändå)
 
 
//PIllan


ååå vad gott de där såg ut!!! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se