Mellan jobb och träning

 
 
 
Hallå på er
 
Jag är hemma och mellanlandar lite innan det är dags att sticka iväg och leda ett fartigt aerobics-pass!
Lite smoothie och lite snabb-bläddra i träningstidning under tiden middagen blir klar.
Här blir det nåt så "fint" som blodpudding och bacon idag ;)
Ibland är det bara så gott (kanske järnbrist...) och det måste vara med knaperstekt bacon till! Jag gör dem alltid i ugnen för då blir dom perfekta 
 
 
Har även varit en snabbis till Susanne som precis flyttat till större lokal med sin hudvård. Jättefint har hon fått det och jag bokade självklart in en tid för att bli lite extra fin till jul ;)
För er som bor häromkring så kan jag tipsa att hon har öppet hus nu på lördag mellan kl 11 - 15 med lite mingel och bra erbjudanden!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se