Mysmorgon i väntan på dagen

 
 
 
 
Här i min ensamhet har jag redan tassat upp och bryggt en kanna med kaffe.... Huset är helt tyst, bara en mjuk katt som stryker runt mina ben. Ute är det fortfarande alldeles mörkt
 
 
Frukosten består av kvarg med citronsmak toppad med granola, kakaonibs, kokos och liten klick nötsmör, kaffe, apelsiner (så goda nu ) och en färdig smoothie av märket Naked, god!
 
Gick och la mig direkt då dom avslöjad vem som vann Idol så därför är jag inte alls trött nu då jag sov till klockan 07, lyx efter många mornar då larmet väckt mej 05...
Både Martin och Amanda var ju toppen igår och det var kul att en lite "oväntad" idol fick vinna. Han är liksom inte stereotypen av Idolvinnare! Amanda kommer nog att få skivkontrakt snabbare än hon hinner blinka ändå liksom ?!
 
 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta och mysa runt här hemma, titta lite på Nyhetsmorgon, fixa med tvätten och fortsätta surpla kaffe!
När dagen gryr ska jag självklart en vända till gymmet, det blir rygg och triceps idag och jo benen/rumpan hälsar hej vi känner att vi lever igen ;)
Måste även en sväng in till Annika för lite fina blommor, ja mer hyacinter helt enkelt!
 
Sedan är det nog bara att försöka börja jobba på den lite glammigare looken..... eller festlooken åtminstonde! Herregud jag fixar mej så sällan till fest så jag lär börja i tid :)
Årets första julbord coming up!
 
 
Ha det så bra  //PIllan


Men så härligt det ser ut! Hoppas du får en mysig helg!
KRAM

Mums! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se