Sopslut....

 
 
 
 
T G I F !! nästan skriker jag just nu....
 
Jobbat 7 dagar på raken och de flesta tidiga mornar. Så trött och ser verkligen fram emot en sovmorgon? och ledig helg nu!
 
Direkt efter jobbet bytte jag om och åkte till gymmet. Skönt att få svettas in helgen och det gjorde jag verkligen. Började med 40 minuters lätta intervaller på löpbandet. Som jag skrivit tidigare så känns flåset ganska OK
Sedan in i gymmet för att testa pull ups, chins och sedan ett pass för axlar och biceps, mina favoriter!
 
Men attans så svag jag blivit.... :/ Märks tydligt då jag ska utföra chins och dra min egen kroppsvikt! Nä nu är jag nere på 0 och det är bara att jobba sig uppåt sakta men säkert.
 
(överdriver lite för 0 är jag väl kanske inte riktigt på....)
 
 
 
 
Nu ska jag strax slänga i mej nåt gott som står i ugnen med massor med proteiner! Ni ska få recept framöver I promise ;)
Sedan ska jag tända upp i kakelugnen, bulla upp med peppisar, ädelostar, glögg och sjunka ner framför Idol finalen
 
Nu tar vi helg!!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se