Tisdag = Träningsdag

 
 
Pistols.... alltså hur jobbiga?! Är sjukt imponerad av de som bara pushar sig själva upp och ned på ett ben utan hjälpredskap... Själv sliter jag med dessa OCH håller i trx-bandet :/
 
 
 
 
Tisdag hörrni, det betyder träning i form av att leda min fina aerobics-grupp, sista gången detta år... Nu tar jag nämligen julledigt från instruerandet ett tag.
Så ikväll blir det jinglebells i högt tempo skulle jag gissa ;)
 
Försöker alltid klämma in åtminstonde ett par styrkeövningar i samband med aerobicsen, innan eller efter. Ofta nöter jag pull-ups och så blir det nog även ikväll!
Tappat så otroligt mycket i styrka och tycker själv jag ser "klen " ut på bilden ovan....  
 
 
 
 
 
Här har ni dock en liten apa med full arm-styrka!
 
Här klättrar hon upp och ned i repet tills handflatorna är alldeles röda! Burpees är hon också en hejjare på och så snart Filippa kommer hem i helgen så blir det armhävnings-tävling - ett stående inslag då dom ses :)!!
 
 
 
 
 
 
En grym rump/benövning som jag brukar köra det sista jag gör då jag har benpass är denna ! Låt aldrig gummibandet bli löst utan jobba i sidled och hela tiden med tight band (mer och mindre)
Bränner gött i skinkorna
 
 
Nu ska jag ta på mej kock-mössan och laga till en riktig familjerätt, spagetti och köttfärssås!
Eller köttfärs är det visst inte..... använder alltid vegetarisk färs men säger det inte högt så de andra i familjen hör, schhhhh!
 
Så en veggie tisdag coming up
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se