White christmas!!?

 
 
 
 
Alltså vi trodde knappt våra ögon i morse.....
 
Kan vi även hoppas att snön som fallit stannar även i morgon ? Dessutom några minusgrader och sol alldeles alldeles underbart!!
 
Jag och mini har varit ute och gått och riktigt njutit på förmiddagen ;)
 
Nu kan vi ta tag i matlagningen, det blir en lax och räktårta plus förberedelser av kvällens skagen toast. JA vi gillar fisk och skaldjur !!
 
 
 
 
Ha det så fint  //PIllan


Men åhh vad avis jag blir! Själv vaknade jag till 10 grader varmt, blåst och spöregn. Inte så mycket julkänsla direkt :(

Snööööö, lyllos er, här spöregnar det.... Önskar dig och familjen en riktigt God Jul. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se