Dagens 40 svettiga minuter

 
 
Första dagen på länge som jag hade sovmorgon...
Men 06:45 var jag utsövd och stod redan på yoga-mattan och körde rörlighetsträning... 20 minuter senare är jag redo att starta dagen på riktigt, så underbart skönt att kroppen får vakna på detta sättet! 
 
 
Redo att tag tag i dagen, gym och jobb here I Come!
 
 
Jippi guld i går och guld idag, fasen vad duktiga våra svenska skidåkare är!!
Tittar ni på skid-VM? Jag gör det och tycker det är så spännande...!
Jag laddade upp i gymmet tidigare idag och det blev ett pass för ben/rumpa och axlar
Upplägget var  superset växlande mellan benjobb och axelreps...
 
Kickbacks i maskin 12 rep på varje ben
Lyft med stor viktplatta, stående med raka armar framför ansikte, 10 rep
4 omgångar
 
Liggande benpress i smith-maskin, 12 rep
Enarms axelpress med kettlebell, 10rep varje arm
3 omgångar
 
Pistols med hjälp av TRX, 10 rep på varje ben
Militärpress med stång, 10 rep
4 omgångar
 
Avslutade passet med löpbandet.... grejjen här är att inte starta bandet utan pressa händerna emot handtaget (håll emot) och börja gå med långa bestämda kliv. Du är väldigt framåtlutad och axlarna plus ben får jobba stenhårt. Tryck ifrån med benen allt vad du kan och "håll i" 30 sekunder. Vila 15 sek
Upprepa 5 omgångar Lovar nu är benen och axlar urvridningsbara :)
 
//PIllan
 
 


Härligt! Låter som en bra start på dagen!

Jag var och tränade idag, så skönt.

Kram Malin

Duktig du är med träningen! Jag kämpar på med att hålla regelbunden träning varje vecka! Denna veckan har jag av olika anledningar inte kommit iväg, och inte lyckats få till någon hemmaträning....skärpning i morgon förhoppningsvis!
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se