Doppresent

 
 
 
 
 
 
Här är presenten som Tilda fick på sin dopdag av oss.
Jättesöta små väskor från Kids Concept fast med personligt valfritt tryck på!
Blev så glad då jag fann denna webshop som har jättemycket fint och som sagt det mesta går att få med personliga tryck.
Rofa.se heter sidan så ta genast en kik om du har småttingar som du ska ge presenter. Jättebra service och väldigt snabb leverens, så två tummar upp!!
 
 
 
God morgon
Ja äntligen tisdag och aerobics igen! ....och äntligen fettisdag!?
Eller, jag vet inte, tror jag hoppar semla även i år! Det finns faktiskt mycket godare onyttgheter enligt mej och det gäller att välja ut godbitarna om man ändå vill gå all in en cheat-day... ;)
Men om jag blir bjuden på en hemmagjord semla med egen mandelmassa ska jag dock överväga mitt beslut :)
 
Allt för nu //PIllan


aerobics,vad kul!! :)

vilken fin doppresent... så tjusig så!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se