GymGodis

 

Färgglatt och nytt till gymmet. Härligt uppiggande med sköna färger och man blir liksom lite mer pepp att träna då man har nåt nytt på kroppen ;)
Skorna är tyvärr inte mina utan Filippas som hon fick av mej i födelsedagspresent!
 

Så himla skön tajt träningströja från HM. Gillar den här typen av tröjor väldigt mycket i gymmet, de som sitter bra, andas och har "tumgrepp"
 
 
Suveräna hårband, även dom från HM. Inte för hårda så man riskerar typ blodstopp... ;) och med en lite "klistrig" insida så bandet sitter på plats och inte börjar glida bakåt efter en stund, riktigt bra!!
 
 
Hej på er
Här har ni en Pillan med träningsvärk idag... But I Like It!!
När våra kids har sin träning "Born to Moove" så tar vi så klart tillfället i akt att få svettas en stund tillsammans, jag, Johanna och Katarina.
Johanna hade gjort gårdagens pass och det var helt inriktat på överkropp och mååånga repetitioner! Vi körde övningarna i 1-minuts intervaller så det var bara att ösa på allt man hade och till slut liksom är det nästa helt omöjligt att få kroppen att lyda..... Hi hi men helt underbart :)
Efter en veckas frånvaro från gymmet är man liksom helt överpepp och det kändes som vi skulle kunnat stannat där i flera timmar och bara kört!
 
Idag ska jag ge benen en riktig match och jag tror mina armar och axlar är rätt nöjda med det beslutet!
 
//PIllan
 
 


Vilka fina inköp du har gjort! Rosa och grått passar ju så bra ihop. Ha en fin dag! Kram

Supersnygga grejer, jag är riktigt avis. Älskar rosa tröjan!

Åh, jag blev lite kär i skorna!! Konstigt nog är jag ingen rosafantast annars, men just när det gäller träningskläder har jag massor :-)

KRAM

Snygg färg, tummen upp!:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se