Snabbmat och tjejresa

 
 
 
 
 
 
Igår blev det lite snabbmat här hos oss!
Pitabröd (jag tog majsbröd) med två olika röror, en med tonfisk och en med skinka och pepparrot. Sedan olika hackade grönsaker, sallad, fetaost och rostad lök, gott och lättsamt!
 
 
 
Ja igår eftermiddag hade vi besök av Kamilla som skulle uppvakta Filippa lite i efterskott. Lilla Tilda fick dock stanna hemma så hon inte riskerar att få Nikkis baciller....
Vi bjöd på lite snabb-mat fast lite mer healthy style;)
 
Idag på förmiddagen var det meningen att jag skulle åka till Vemdalen men jag stannar hemma eftersom Nikki är krasslig. MEN jag åker ikväll istället :)
Jag har sett fram emot denna helgen med mina vinklubbs-tjejer!
V 6 i Vemdalen är nämligen en riktig partyhelg för oss som inte är 25 om jag säger så. Riktigt bra drag brukar det vara och vi ska försöka oss på både after ski och kvällsutgång.... Pju blir lite matt bara av att tänka på dubbelpartaj liksom.... Men bara jag kommer dit så vet jag att det blir hur kul som helst!
Ska upp i garderoben och försöka mej på att hitta lämpliga outfits för dessa ändamål bara ;)
 
Jag dyker nog inte upp här inne förrän på söndag igen men som alltid ta en titt på Instagram hemmahospillan, så hittar ni lite bilder där förhoppningsvis!
 
Trevlig helg //PIllan
 


Ser otroligt gott ut din "snabbmat"... Såå fräscht och gott!!=)
Gud så kul med vinklubb och en helg med tjejerna!!Kram

Vilket bra tips på enkel och nyttig snabbmat! Tack för det!
Och kul med tjejhelg! Ha nu riktigt superkul!
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se