Vilka härliga dagar....!

  
 
Nikki och jag tog en fika på altanen och fick njuta av en värmande sol, så skönt!
 
 
Ja i min del av landet har vi verkligen dragit högsta vinsten de sensate dagarna! Vädret har liknat sådant vi har först i slutet av mars så det är bara att tacka och ta emot för i morgon kommer snöovädret tillbaka :/
Jag själv har mest suttit inne på jobbet och trånat men övriga familjen har ju fått njuta och det länns toppen!
 
Något annat som verkligen är toppen är dagens yoga-pass! Alltså detta är verkligen veckans bästa tränings-pass, kan bara inte få nog... Har börjat diciplinera mej och köra själv hemma då jag blandar yoga- övningar med lite andra rörlighetsövningar och core styrka och det är superskönt (och välbehövligt )
 
Önskar er en skön söndag //PIllan


Så himla skönt när man kan vara ute i finfina vädret!=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se