Deckarna


SVT:s nya programserie Deckarna föll mej precis i smaken!
Bild  Janne Danielsson, SVT
 
 
Efter gårdagens träningspass som blev ett effektivt pass för axlar och triceps så var det skönt att sjunka ned i soffan framför tv:n.
Jag hade riktat in mej på Deckarna och blev inte besviken. Så intressant att få veta lite mer om dessa författare som jag så ofta och gärna läser böcker av.
Jag älskar just den bokgenren och har läst böckerna av Anna Jansson, Denise Rudberg och duon Roslund& Hellström som alla medverkar i serien. Däremot har jag inte läst något av vare sig Christoffer Carlsson eller Katarina Wennstam som också medverkar.
Ska alldeles strax råda bot på detta och uppsöka biblioteket asap!
 
På tal om kriminal/deckar-böcker så läste jag färdigt Läckbergs senaste i går och den var riktigt bra och spännande som hennes tidigare böcker. Men för mej slår inget Kepler.... de är så ruskigt bra! Jo det förstås Stieg Larssons tillhör också mina favoriter!
Vad gillar ni att läsa? Har ni några tips.... Gärna på annat än mord och elände ;) Brukar bryta av med nåt lättsamt emellanåt och Emma Hambergs böcker brukar få mej att skratta högt, sånt gillar jag!
 
Om ni precis som jag gillar deckare så missa inte denna intressanta tv serie på 1:an onsdag-kvällar!
 
Trevlig torsdag //PIllan
 
Ha en trevlig torsdag


Läser nästan bara deckare så det här måste jag kika på, tack för tipset. Kramisar Tina

Den där serien blev jag lite intresserad av att se när jag hörde om den häromdagen... Ska nog spanas in vid tillfälle! Kram!

Har du läst Viveca Stens deckare? Det är mina favoriter!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se