Hur slutar denna dag.....?

 
 
Nikki är uppe och myser framför morgon-Bolibompa
 
 
 
Morning på er
Ja en stilla fundering över hur dagen ska sluta...
Filippa säger att hon mår illa så jag har fått ställa en hink vid hennes säng :/ Vi får väl se hur det utvecklas, fingers crossed!
Min mamma var ju dålig för ett par dagar sedan så visst det kan vara på G eller så är det psykiskt att hon inbillar sig ( så är nämligen jag,,, hör jag ordet magsjuka så börjar jag må illa)
 
Igår hade jag i alla fall en riktigt skön förmiddag! Jag var nämligen på ansiktsbehandling hos Susanne igen. Den här gången använde hon nån "maskin" som liksom tog bort det översta hudlagret sedan sa det slurp slurp då hon la på olika serum och krämer!
Känner mej fortfarande alldeles fräsch och liksom lätt i huden, underbart!! Det här ska verkligen bli en rutin varje månad, härligt att unna sig lite lyx!
 
Ha nu en skön torsdag och själv håller jag andan och ser hur min dag blir...
 
//PIllan


Åh vad lyxigt med ansiktsbehandling!

Men stackars liten, hoppas det inte blir något!

Vad härligt med ansiktsbehandling. Jag har faktiskt det som nyårslöfte - att unna mig det lite då och då.... Men inte har jag kommit iväg inte! Bra att du påminde!

Kram Malin

Hemska tanke usch hoppas det bara är inbillning,ansiktsbehandlig lät inte fy skam kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se