Mellis tajm och efter utelek

 
 
Ibland är mamma bra snäll!
Varm choklad med vispgrädde och en toast med ost och skinka, tip top enligt Nikki! Kolla in det gula märket i pannan, ett blåmärke som hon fick då hon gick rätt in i dörrposten!!
 
 
Alltså jag är verkligen ingen vintermänniska.....
Igår blev mitt träningspass att skotta, pju vad jobbigt och otacksamt. För efter typ 15 minuter hade det vräkt ned lika mycket igen, buhuuu....! Men idag är det uppehåll och jag tycker det räcker nu medans A helst vill att det ska snöa nonstop i två veckor till!! Är karl´n från vettet :/
Men i morgon åker vi till fjällen för några dagars skidåkning och där får det gärna vara massor med snö, he he!
 
Allt för nu //PIllan
 
 


Glöm inte att tävla hos Carola med Roomofkarma och Heléna med HouseofAdela!!

Inte ofta vi behöver skotta här tack o lov... Nu är det några år sen vi var på skidsemester tyvärr, är ju så härligt med en heldag i backen o sen mysa runt i underställ på kvällen, tända brasa, äta gott o bara vara tillsammans. Ha en riktig toppensemester. Kramisar Tina p.s Du är ursnygg i pälsen





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se