Pappa ska fixa....!?

 
 
 
 
Nikki redo för kalas för ett par veckor sedan. Alltså denna Frost-feber.... undrar den ska ebba ut... ;)
 
 
God morning
 
Jag ska strax bege mej mot serveringen på Filippas slalomklubb och blir där hela dagen. Lagom" in-osad" av toast och korvlukt ska jag sedan skynda hem för att piffa mej inför kvällens vintermiddag med Middagsklubben!
Temat för paketleken är det något kniviga "Homemade".... men jag kom på nåt fiffigt och jag behövde inte göra ett dugg  hemma :) Ska bli spännande att se vad de andra har i sina paket!
 
Under dagen ska Nikki iväg på ett kalas och pappan ska ta hand om fix med hår och dylikt... Alltså detta kan få vilken mami som helst orolig... eller är det bara jag som är så ??
Hästsvans är svårare än den värsta ekvationen för A och att börja prata om flätor och han ser ut som ett stort ?
Men att kamma henne och sätta i ett hårspänne ska han väl klara av iaf... ;)
Jag tog och klippte henne lite igår och vips dök det upp lockar i hennes hår! Hon kanske blir som mej och Filippa till slut... stackars barn, tur det finns plattång :)
 
Nu kör vi lördag //PIllan
 


Jagär precis likadan! När det vankas kalas vill jag gärna ha stenkoll på outfit och frisyr 🙈 Nicklas har ju inte hller den ådra i sig så jag förstår din"oro" 😂😂😂 Tack för en mycket bra, fin och inspirerande blogg!/Åsa

Svar: Tack Åsa!Blir alltid lika förvånad då någon i "byn" läser min blogg :) De flesta som kommenterar är andra bloggisar runt om i landet!
/P
Pernilla/Pillan

Vilket härligt skrivet inlägg. :) Vad söt hon är i sin blus och kjol.
Ja, det är samma här när det gäller dotterns frisyr, det är inget som pappa fixar hur lätt som helst med sina dasslock till händer. :)

Önskar dig en fortsatt skön helg!

You Rock!!!

Ps: Missa inte 7 saker att komma ihåg när livet suger.

var har du köpt denna Frostkreation? :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se