Söndag med förhoppning

 
 
 
 
God morgon på er
Jag sitter kvar här hemma fast jag egentligen redan skulle ha klivit på tåget... Jag bestämde mej igår för att ställa in min resa och utbildningen får vänta!
 
Vi åkte direkt hem från fjällen igår morse och jag hämtade sedan upp mamma och vi begav oss till sjukhuset.
Fruktansvärt att mötas av pappa med sådana smärtor.... Han väntade fortfarande (ett dygn senare) på en skiktröntgen!
Efter en kort stund kom dom äntligen och hämtade honom. Trots massor med morfin så släppte inte smärtan i ryggen och så har han mer eller mindre haft i över en veckas tid!
 
En lååång väntan innan vi äntligen fick svar på prover och röntgen men en första analys gav ett nästan positivt besked! Ska inte gå in närmare på resultat men som det verkar är det inget allvarligare än att han kommer att bli frisk!
Vi avvaktar dock under dagen på att expertis inom området ska ge sina utlåtanden...
 
Idag ska jag bara mysa med mina nära och Nikki ser fram emot ett kalas som jag självklart kommer att skjutsa henne till. Känns så skönt att jag kunde stanna hemma denna gång och slippa befinna mej långt borta från mina föräldrar och familj!
 
Kram PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se