Ständig påfyllning

 
Gillar Stevia-droppar i olika smaker, mest kokos och mandel! Några droppar i kvargen eller när jag bakar ibland också i smoothie!
 
 
Det här är verkligen några av mina riktiga förbrukningsvaror hemma!
Kokosolja och speciellt denna från Coccosa utan smak, jag steker nästan allt i den. Använder som hårinpackning, smörjer torra fötter och händer!
Pukkas te är en favorit, kan inte få nog av kanel-lakrits och en kopp med cleanse innan jag ska sova (bra med lite rening på natten)
Handlar mina godsaker på Bodystore.se
 
 
 
Toppen-tisdagen börjar lida mot kväll och jag sitter ensam här hemma....
Nyss hemkommen från ett supersvettigt aerobics-pass som var absolut fullsatt...och lite mer därtill!
Alla stora fönsterrutor var helt igen-immade när vi var klara! Utifrån måste det sett ut som det pågått någon slags aktivitet som typ i Red light district ;)
 
Nu ska jag ta en lite fix-up av mej själv, ni vet fila fötter och måla naglar plus lite extra smörj av kroppen. Brukar annars vara för trött för nagelfix så jag skjuter på det varje kväll men nu ska jag passa på!
 
//PIllan


Här har du en till som är storförbrukare av Cocosa! =) Önskar dig en fin dag :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se