Dags för ett inhopp

 
 
 
 
Hej på er
 
Känns som det bara rullar på och jag har liksom landat i semester-moodet nu med lite dåligt med tid vid datorn. Jag känner att bloggen får vara lite i skymundan dessa veckor men vill ändå titta in med ett hej ibland!
 
Något som jag alltid har vilande under somrarna är mina aerobics-klasser. Tycker det är skönt att få koppla bort instruktörsbiten helt i ett par månader och få ladda batterierna rejält
Men ikväll ska jag faktiskt göra ett litet inhopp och köra en spontanklass :)
Så ni som är i närheten och inte har nåt bättre för er ,välkomna på ett svettigt pass med mig!!
 
 
//PIllan


Har också kommit in i en härlig semesterlunk och det blir inte mycket tid vid datorn. Ha en fortsatt mysig semester. Kramisar Tina

Så sunt att lägga bloggandet och cyberspace åt sidan ibland...njuta av live å det som händer IRL ;-)

KRAM på dig!

Jag har också semesterledigt från alla pass - såå skönt att vila från instruktörsbiten och bara träna för egen del. Men snart så :-)

KRAM

Vad härligt!! Ibland blir det så här med=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se