Jobba upp värmen!

 
 
Laddad för ett träningspass med rea-fynd på benen!
Från Lindex för typ gratis och ingenting, me like ;) Topen är från Stadium, deras eget märke SOC är helt ok i kvalitet, pris och funktion tycker jag
 
 
 
 
God morgon på er
 
Eftersom det inte är någon vidare värme att tala om så får vi liksom jobba upp den själva! Garanterat svettig efter detta pulshöjande pass.
Perfekt träning för trädgården eller soldäcket för så länge det inte regnar tycker jag det är helt OK att köra ute. Speciellt sådana här pass då du i princip bara behöver dej själv som vikt!
 
Okej då åker vi
  • 3 burpees
  • 20 utfall/ben
  • 3 burpees
  • 30 armhävningar
  • 3 burpees
  • 30 knäböj
  • 3 burpees
  • 30 upphopp
  • 3 burpees
  • 30 ryggresningar
  • 3 burpees
  • 20 utfall åt sidan per ben
  • 3 burpees
  • 20 mountain climbers per ben
  • 3 burpees
  • 20 utfallshopp per ben
  • 3 burpees
  • 20 dips mot bänk
  • 3 burpees

 

 
 
 YES då var vi klara, Svettigt va?!
Mycket vatten krävs men nu är du varm och kan fortsätta med andra roliga semester-grejjor!!
 
 
 
Idag hade jag och två vänninor planerat en golfrunda på morgonen, men det var uppbokat för tävlingar hela förmiddagen så no golf today.... 
Det blir i stället en shoppingrunda för min del. Har en lång lista som ska bockas av och sådan shopping är ju inte lika kul som när man får lalla runt och klämma och känna och fynda! Nä idag är det militärshopping med tempo som gäller ;)
 
 
Ha en skön dag //PIllan


Vilken grym kropp du har! :)

Hejja dig BRA JOBBAT!!!

Här har det regnat, blixtrat och åskat hela dagen...jag hade planerat en tur på racern men det hoppar jag nog över!

Fina fynd du gjorde!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se