Ljuvlig afton och idag gäller det!

 
 
Helt ljuvlig sommarkväll med vinklubbs-gänget.
Vi "våld-gästade" Lindas pappa eftersom hon är hemma på snabbvisit och vi lovar att vi kommer till Gävle och hälsar på dej snart :)
 
 
Bubbel och babbel i massor såklart
 
 
 
Massor med godsaker och den där räkröran var supergod!
 
 
 
Morning
 
Alltså det är idag det gäller!! Idag ska vi ju spela golftävling med bästa vännerna..... Det är 50 anmälda lag och igår släpptes startlistorna, vi går ut sist!
Inte förrän 14.35 slår jag ut första bollen och kommer alltså  att gå i mål tidigast 19 !
Så uppdatering om resultat kommer under morgondagen till er ;) Men hey kolla på Instagram där kan det dyka upp nåt!!
 
 
Bilderna ovan är såklart från i går kväll och jag blev lite smått religös...
Jo för hela dagen regnade det och var allmänt grått. Jag och Nikki skulle promenera till festen och jag såg att det blev uppehåll och anade lite sol. -Vi skyndar oss och går nu innan det börjar regna igen
Vi började gå och efter bara en stund så insåg vi att det var riktigt varmt och molnen bara skingrade sig så himlen var helt blå
När vi anlände till Linda så var vi riktigt varma och de kalla bubblorna smakade ljuvligt !
 
Ja hörrni vi får väl se hur det går med "Gudstron" efter dagens tävling , hi hi ;)
 
//PIllan


Jamen vad härligt! Ibland ska man ha tur helt enkelt!
Och maten ser ju ljuvligt god ut!
Kram!

Åh vad smarrigt och mysigt!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se