När det är som allra bäst

 
 
Här i skuggan på våran altan är det riktigt skönt att "hänga " under dagens allra varmaste stunder.
Här vill jag dock skaffa en ny möbler till nästa år för denna fick jag nämligen då jag fyllde 30... några år på nacken mao !!
 
 
 
Alltså hur härligt är det inte nu när den där riktiga värmen verkligen bara pumpar ut som de senaste dagarna!? Såg  dock nyss vädret för nästa vecka... kan det vara sant?
Regn och rusk på ingång ännu en gång, buhuu :(
 
 
 
God afton
 
Här har ni en riktigt nöjd Pillan denna kväll.
Har tillbringat dagens absolut varmaste timmar 10-14 på golfbanan och även om det var bland de sämsta rundorna ever så är jag lycklig!
 
Så underbart att få vara ute och njuta av vädret och samtidigt få röra på sig. Vinden fläktade hela tiden så det var riktigt skönt fast termometern visade otroliga 32 plusgrader!!
Nu har jag avklarat den där riktigt sk*t-rundan så nu kan det bara bli bättre ;)... eller 
 
 
 
 
Hem och svira om för en härlig kväll med några kollegor. Åter tillbaka på trevliga Hussborgs herrgård och några timmars sittning med middag och god dryck.
Inte allt för många kvällar som man kan sitta utomhus och det känns som man sitter i typ Spanien. Härlig värme och lite lätta vindar
 
Temat för kvällen var Amerikanskt, så vi mumsade  hamburgare, pulled pork, cole slaw, pizza, rökiga såser, grillad majs mm mm
Precis sådant som kroppen vill ha efter en svettig dag och därtill såklart iskall bira :)
 
 
Trevlig kväll  //PIllan


Låter som en härlig kväll !! Gott att få frossa i lite god mat - det behövs!!

åhh vad fint!! vad snyggt det blev med flaggorna:) har tänkt länge gör till vårt uterum men det har inte blivit av än....





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se