Nikki 5 År !!

 
Dagens stjärna som kom till oss för 5 år sedan idag
  
         
 
I sötaste klänningen från HM och självklart en prinsesskrona till ;)
 
 
 
21 juli för fem år sedan blev jag tvåbarnsmamma och såklart väldigt lycklig!
Som jag skrivit tidigare så är Nikki verkligen en pusselbit som hjälpte oss "alla" att falla på plats och det är jag så tacksam för
 
Hon är en blyg liten dam som gärna måste studera sina medmänniskor både en och två gånger innan hon ens bevärdigar dem med tilltal...!
Med sin familj är hon dock en teaterapa som gärna vill showa och hon dyrkar sin storasyster nästan varje dag 
Hon är väldigt omtänksam men har en vilja av stål som är svår att rubba då hon väl bestämt sig för något...
  
 
 
Mamis lilla älskling ♥
 
 
Här hemma har det varit full rush med Nikkis kalas idag men de bilderna får ni se en annan dag.
Nu ska vi mysa ner oss med födelsedagsbarnet och mysa tillsammans allihopa och ute vräker regnet ner....
 
//PIllan
 
 


Superfina skor du har här och älskar din turkosa piké! : )

En söt dotter och vacker mamma. Hoppas dagen var riktigt bra.

Stort grattis i efterskott till sötaste prinsessan. Hoppas ni fick en superhärlig dag. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se