Nikkis kalas

 
 
Nikki bestämde själv det som skulle finnas på hennes kalas iår och där var bland annat choklad-doppade jordgubbar, hennes nya favvo ;)
 
 
          
 
Massor med olika strössel och såser och lite olika fruktspett
 
 
 
 
Sådana klubbor har jag som favorit i repris varje år på Nikkis kalas för dessa är verkligen poppis! Maschmallows doppade i vit choklad och med lite strössel på toppen
 
 
 
Glass glass glass i stora lass lass lass var önskemålet för 5-årskalaset! 
 
 
 Prinsessan för dagen, Nikki bus 5 år
 
 
 
God morgon
 
Att få vakna utvilad och till strålande sol är man inte bortskämd med, men idag så....!
Vi har verkligen haft en späckad vecka och festligheterna verkar aldrig ta slut, trevligt :)
Igår gick ju A och hans medspelare och vann veckans sista tävling så därför blev det lite extra tjo och tjim på Hussborgs veranda igår. 
 
Bilderna är som ni ser från Nikkis kalas i tisdags. Toppen för den här mamman då mini bestämt sig för ett glasskalas!
Så himla smidigt att bara behöva köpa och inte ens måsta baka tårta... :) Me Like
Även kalasgästerna verkade nöjda och smaskade på glass med olika tillbehör med god aptit
 
Idag ska vi ta hand om den någon eftersatta gräsmattan och passa på att njuta av de stackars solstrålarna som visar sig, nytta med nöje!
Senare i eftermiddag tar jag och min käresta och åker på en liten tripp för hotellvistelse och skön avkoppling. Vi brukar försöka få in någon liten tur tillsammans per år och nu var det senast i februari....
Hög tid mao!
 
 
Ha en riktigt skön lördag //PIllan
 


Stort grattis till Nikki!!! Här har man missat en veckas bloggläsningar.. Tog en paus och det var skönt men ser nu att jag har missat mycket kul i din blogg... Så fint med spets... Såå himla fint!! Hoppas du har haft en toppen vecka. kram jannice





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se